Σελίδες

Σάββατο 7 Μαΐου 2011

Μερικές «λεπτομέρειες» για την υπόθεσή μου


Μερικές
«λεπτομέρειες» για την υπόθεσή μου


Να πως κατέρρευσε η
κατηγορία για κακούργημα!!!



Ελευθεροτυπία,
23/11/2002) Καθημερινές ιστορίες δουλεμπορίου "Υπάρχει κάποιος αδιάφθορος να
βάλει το νυστέρι
(Π. Βήχος, «Νέα Προοπτική», 5/9/1998) Η Ελευθεροτυπία
δημοσιεύει άρθρο του ΙΟΥ για το ζήτημα της καταγγελίας μου για ύπαρξη
σωματεμπόρων στη Σαντορίνη με τη συμμετοχή αστυνομικών και τη δίωξη (τότε)
εναντίον μου. Στις 25/11/2002 (δύο ημέρες μετά δηλαδή) η Δίωξη
Ηλεκτρονικού Εγκλήματος κάνει έφοδο στο σπίτι μου, κατάσχει το σκληρό δίσκο
του υπολογιστή μου, αρνούνται να μου δώσουν αντίγραφο του περιεχομένου στο
δίσκο ώστε να κατοχυρώνομαι κι εγώ και αυτοί ότι δε θα προστεθεί τίποτα
ενοχοποιητικό μέσα στο δίσκο, ούτε εγώ θα μπορώ να ισχυριστώ ότι προστέθηκε…
Είχαν τους λόγους τους!

Βήχος Παναγιώτης





Μου αρνούνται το δικαίωμα να έχω μαζί
μου δικηγόρο γιατί δεν με έπαιρναν (είπαν) σαν κατηγορούμενο αλλά σαν…μάρτυρα!!!
Σαν μάρτυρας προσήχθηκα στη ΓΑΔΑ με την απειλή οπλισμένων αστυνομικών, με
συμμετοχή μιας εισαγγελέως και του ιδίου του υπεύθυνου της δίωξης ηλεκτρονικού
εγκλήματος!!! Αυτό που δε σκέφθηκα τότε ήταν «γιατί ήρθαν κατευθείαν σε μένα,
αφού το τηλέφωνο που υποτίθεται ότι έμπαινα ή δημιούργησα τις πορνοσελίδες δεν
ήταν καν στο όνομά μου; Ε; Ούτε ο υπολογιστής ήταν αγορασμένος από μένα και στο
όνομά μου!!! Δώρο μου τον είχε κάνει συγκενικό μου πρόσωπο! Και όμως ο
εισαγγελέας εμένα διέταξε να προσαγάγουν στην ασφάλεια! Αυτά δε τα έχω πει μέχρι
σήμερα, όπως και πολλά άλλα. Όχι γιατί φοβάμαι. Αλλά γιατί όλοι αυτοί που με
έχουν βάλλει στο στόχαστρό τους είναι ύπουλοι και άνανδροι.


Μου ζητάνε κατάθεση και αρνούνται –
όπως τους ζήτησα - να τη δώσω την επόμενη ημέρα που θα έχω τα γυαλιά μου που δεν
πρόλαβα να πάρω έτσι όπως με πήραν σηκωτό σχεδόν μέσα από το σπίτι μου ξυπνώντας
με γιατί το προηγούμενο βράδυ εργαζόμουν στο νυχτερινό κέντρο ΑΠΟΛΛΩΝΙΟ.




Έτσι την ολιγόλογη κατάθεση που έδωσα
δεν μπορούσα να τη διαβάσω και μου τη διάβασε ο ανακριτής μου. Καμία σχέση όμως
δεν έχει αυτό που διαβάζω τώρα σαν κατάθεσή μου με αυτό που κατέθεσα! Στην
απάντησή μου ότι έμπαινα σε πολλές ιστοσελίδες και ενδεχομένως να είχα
μπει και σε κάποιες από αυτές που λένε, έγραψαν ότι ΕΓΡΑΦΑ σ’ αυτές τις
ιστοσελίδες! Στην απάντησή μου ότι είμαι διαχειριστής στην ιστοσελίδα


http://clubs.pathfinder.gr/MARJISMOS
στον
pathfinder με τον όνομα ΜΟΥΣΙΚOSYNUETIS


http://profiles.pathfinder.gr/view/MOYSIKOSYNUETHS?rsKey=1194525890

έγραψαν ότι είπα πως είμαι διαχειριστής στις πορνοσελίδες με το όνομα…tsisa!!!


Δηλώνω ότι στον υπολογιστή μου δεν
είχα ΤΙΠΟΤΑ από το περιεχόμενο που φαντάζομαι ότι θα είχαν οι σχετικές
πορνοσελίδες. Δεν ξέρω αν προστέθηκε τίποτα από τους σκευωρούς, γιατί δεν
αναφέρεται στα έγγραφα που έχω στα χέρια μου.


Αυτό που ξέρω είναι ότι αυτό που μου
είπαν στη Σαντορίνη όταν ρωτούσα για πληροφορίες ήταν ότι – όπως έγραψα και τότε
στην καταγγελία μου στη ΝΕΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ – «"Όλοι σε όσους μίλησα μου
συνέστησαν να μη διανοηθώ να πω πουθενά ό,τι είδα και ό,τι άκουσα. Δεν τους
κουνάει κανένας αυτούς εδώ, μου είπαν. Ο ίδιος ο διοικητής έχει γερές πλάτες.
Και παλιότερα είχαν γίνει καταγγελίες εναντίον του, αλλά ο κύριος διοικητής
παραμένει στη θέση του. Θα σε βγάλουν τρελό. [...] Έχουν τον τρόπο τους αυτοί να
κλείνουν τα στόματα".


http://politikokafeneio.com/somatemporoi/somatemporoi.htm


Όχι το δικό μου, όμως, με
οποιοδήποτε τίμημα.



Προσέχτε εδώ πώς κατέρρευσε η πρώτη
κατηγορία εναντίον μου! Διαβάστε με προσοχή το άρθρο της εφημερίδας
ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ, η οποία τα στοιχεία τα πήρε από τη ΓΑΔΑ.





Η Ασφάλεια διοχέτευσε την πληροφορία
ότι το "δαχτυλικό αποτύπωμα" με το τηλέφωνο της δικηγόρου Ο. Π. από το Ηράκλειο
ήταν βαλμένο από εμένα!!!! Στην πορεία όμως η δικηγόρος πληροφορήθηκε από το
σύντροφό της ότι το τηλέφωνο το τοποθέτησε στην πορνοσελίδα η Χ. Π. Νοσηλεύτρια
από το Ηράκλειο της Κρήτης, η οποία ήταν πριν φίλη του συντρόφου της και προέβη
σε μήνυση εναντίον της.


Στη συνέχεια οι "ειδικευμένοι στη
διερεύνηση του ηλεκτρονικού εγκλήματος αστυνομικοί" που αποφάνθηκαν ότι εγώ είχα
τοποθετήσει το τηλέφωνο της δικηγόρου (που την ήξερα αλήθεια; ) έλαβαν από
εταιρεία του Ηρακλείου PHAISTOS NETWORKS A.E.
έγγραφο που τους πληροφόρησε ότι το σχόλιο με το τηλέφωνο της δικηγόρου το είχε
τοποθετήσει η Χ.Π. με το ψευδώνυμο Nana69 από
υπολογιστή και τηλέφωνο του Ηρακλείου Κρήτης!


Και όμως με πήγαιναν για ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ
το οποίο δε τους βγήκε. Έκαναν λάθος τόσο σοβαρό οι "ειδικευμένοι" αυτοί
αστυνομικοί; Σε τι αλήθεια είναι ειδικευμένοι; Να το ξαναπώ; ΦΤΟΥ ΣΑΣ
ΞΕΦΤΙΛΕΣ!






ΜΙΑ ΑΛΛΗ
ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΣ


«Είσαι άραγε από αυτούς τους
ανήσυχους τύπους που ψάχνουν στο Ιντερνετ ενδιαφέρουσες ιστοσελίδες και
πληροφορίες, με ριζοσπαστικές απόψεις για φλέγοντα πολιτικά και κοινωνικά
ζητήματα; Στέλνεις μήπως τις διευθύνσεις αυτές με e-mail σε άλλους ή σχολιάζεις
δηκτικά και επιθετικά διάφορα γεγονότα της επικαιρότητας σε δικό σου ή ξένο blog;
Καλό θα ήταν από εδώ και στο εξής να είσαι περισσότερο προσεκτικός.


Οι μυστικές υπηρεσίες έχουν ήδη
θέσει υπό ασφυκτική παρακολούθηση τον κυβερνοχώρο
και δεν αποκλείεται να
βρεθείς ξαφνικά αλυσοδεμένος, ως σκληρός τρομοκράτης, κατηγορούμενος για
εγκλήματα που δεν είχες καν φανταστεί!


Το άκρως επικίνδυνο κυνήγι «τρομο-μαγισσών»
επεκτείνεται, επισήμως πλέον, σε Ελλάδα και Ευρώπη. Στόχος των νέων «τρομο-κυνηγών»
είναι ο εντοπισμός των κρυμμένων θυλάκων «τρομοκρατών» που χρησιμοποιούν το
Ιντερνετ για την προώθηση των εγκλημάτων τους. Πολλοί εκτιμούν, όμως, ότι τα
πραγματικά θύματα της νέας «αντιτρομοκρατικής» εκστρατείας θα είναι τα ατομικά
και πολιτικά δικαιώματα. Στο όνομα της ασφάλειας, τίθεται υπό αμφισβήτηση
(για πρώτη φορά σε τόσο μεγάλη έκταση) η ελευθερία έκφρασης και διακίνησης
ιδεών.


Λίγες μόλις ημέρες μετά την κατάθεση
από την κυβέρνηση νομοσχεδίου που αναθέτει στην ΕΥΠ την «επιτήρηση» του
Διαδικτύου για την πάταξη των κυβερνοεγκλημάτων, αποκαλύπτεται ότι οι χώρες της
Ε.Ε. (μαζί και η Ελλάδα) προχωρούν ακάθεκτες στη θέσπιση νέων, αμφιλεγόμενων «τρομο-αδικημάτων».




http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=19671128


Λέτε;




Κυνήγι
τώρα ...τρομο-μαγισσών και στο Ιντερνετ


Η Ε.Ε. θεσπίζει νέα αμφιλεγόμενα «τρομο-αδικήματα»


Είσαι άραγε από αυτούς τους
ανήσυχους τύπους που ψάχνουν στο Ιντερνετ ενδιαφέρουσες ιστοσελίδες και
πληροφορίες, με ριζοσπαστικές απόψεις για φλέγοντα πολιτικά και κοινωνικά
ζητήματα; Στέλνεις μήπως τις διευθύνσεις αυτές με e-mail σε άλλους ή σχολιάζεις
δηκτικά και επιθετικά διάφορα γεγονότα της επικαιρότητας σε δικό σου ή ξένο blog;
Καλό θα ήταν από εδώ και στο εξής να είσαι περισσότερο προσεκτικός.


Του
ΧΡΗΣΤΟΥ ΖΕΡΒΑ


Οι μυστικές υπηρεσίες έχουν ήδη θέσει
υπό ασφυκτική παρακολούθηση τον κυβερνοχώρο και δεν αποκλείεται να βρεθείς
ξαφνικά αλυσοδεμένος, ως σκληρός τρομοκράτης, κατηγορούμενος για εγκλήματα που
δεν είχες καν φανταστεί!


Το άκρως επικίνδυνο κυνήγι «τρομο-μαγισσών»
επεκτείνεται, επισήμως πλέον, σε Ελλάδα και Ευρώπη. Στόχος των νέων «τρομο-κυνηγών»
είναι ο εντοπισμός των κρυμμένων θυλάκων «τρομοκρατών» που χρησιμοποιούν το
Ιντερνετ για την προώθηση των εγκλημάτων τους. Πολλοί εκτιμούν, όμως, ότι τα
πραγματικά θύματα της νέας «αντιτρομοκρατικής» εκστρατείας θα είναι τα ατομικά
και πολιτικά δικαιώματα. Στο όνομα της ασφάλειας, τίθεται υπό αμφισβήτηση (για
πρώτη φορά σε τόσο μεγάλη έκταση) η ελευθερία έκφρασης και διακίνησης ιδεών.


Λίγες μόλις ημέρες μετά την κατάθεση
από την κυβέρνηση νομοσχεδίου που αναθέτει στην ΕΥΠ την «επιτήρηση» του
Διαδικτύου για την πάταξη των κυβερνοεγκλημάτων, αποκαλύπτεται ότι οι χώρες της
Ε.Ε. (μαζί και η Ελλάδα) προχωρούν ακάθεκτες στη θέσπιση νέων, αμφιλεγόμενων «τρομο-αδικημάτων».


Τα πιο σημαντικά από αυτά αφορούν:


1. Τη δημόσια πρόκληση για
διάπραξη τρομοκρατικού αδικήματος. Ποινικοποιείται η διάθεση ή η με οποιονδήποτε
άλλον τρόπο διάδοση μηνυμάτων στο κοινό, με στόχο να παρακινήσει κάποιους στη
διάπραξη εγκλημάτων που σχετίζονται με την τρομοκρατία. Είναι τελείως αδιάφορο
εάν το επίμαχο μήνυμα συνηγορεί άμεσα ή έμμεσα υπέρ των τρομοκρατικών
εγκλημάτων. Αρκεί απλώς να απειλείται ο κίνδυνος διάπραξής τους!


2. Τη στρατολόγηση για πράξεις
τρομοκρατίας. Αφορά όσους ζητούν ή προτρέπουν άλλους στη διάπραξη συγκεκριμένων
τρομο-εγκλημάτων.


3. Την εκπαίδευση για
τρομοκρατία. Τιμωρείται όποιος εσκεμμένα προμηθεύει σε άλλους οδηγίες για
κατασκευή εκρηκτικών, άλλων επικίνδυνων ουσιών ή ειδικών τεχνικών, με στόχο τη
διάπραξη τρομοκρατικών ενεργειών.


Οι νέες κατηγορίες αδικημάτων θα
προστεθούν στην ήδη υπάρχουσα, από το 2002, λίστα εγκλημάτων που σχετίζονται με
την τρομοκρατία, και τα οποία όλες οι χώρες-μέλη της Ε.Ε. οφείλουν να τιμωρούν.
Η Ελλάδα ενσωμάτωσε με νόμο, το 2004, την αρχική λίστα των 22 τρομο-εγκλημάτων
στο εσωτερικό της δίκαιο.


Στη λίστα αυτή, εκτός των τριών
παραπάνω νέων αδικημάτων, θα προστεθούν και άλλα τρία, αμιγώς ποινικά εγκλήματα,
που η απόφαση-πλαίσιο της Ε.Ε. είχε παραλείψει τότε. Είναι τα εγκλήματα της
διακεκριμένης κλοπής, της εκβίασης και της κατασκευής και χρήσης πλαστού
διοικητικού εγγράφου, με σκοπό την τέλεση τρομοκρατικών πράξεων.


Πάντως, το μεγαλύτερο πρόβλημα
εστιάζεται από τους νομικούς στο αδίκημα της «δημόσιας πρόκλησης» για τέλεση
πράξεων τρομοκρατίας, καθώς ο ορισμός που δίδεται από το σχέδιο της νέας
απόφασης-πλαίσιο θεωρείται ιδιαιτέρως ευρύς.


Οπως παρατηρεί η ΜΚΟ για τα ανθρώπινα
δικαιώματα «Statewatch», ο ορισμός αυτής ως τρομο-αδικήματος θα μπορούσε να
οδηγήσει ευθέως στην ποινικοποίηση της έκφρασης πολιτικών απόψεων (π.χ. για την
έκρυθμη κατάσταση στη Μέση Ανατολή), ακόμη και αν οι απόψεις αυτές δεν
δικαιολογούν πράξεις τρομοκρατίας. Θα είναι αρκετό ίσως για τις Αρχές να
πιθανολογήσουν ότι υπάρχει «κίνδυνος» να συμβούν οι πράξεις αυτές!


Η επίσημη δικαιολογία της Ευρωπαϊκής
Επιτροπής είναι ότι πρέπει να υπάρξει αποτελεσματικός έλεγχος στο Ιντερνετ, το
οποίο δυστυχώς εκμεταλλεύονται οι τρομοκράτες για να εμπνεύσουν και να
κινητοποιήσουν «τοπικούς οπαδούς» τους. «Το μετατρέπουν έτσι σε εικονικό (virtual)
κέντρο εκπαίδευσης υποψήφιων τρομοκρατών», αναφέρεται στην εισηγητική έκθεση της
νέας απόφασης-πλαίσιο, που επιδιώκει την εφαρμογή των πρακτικών και νομικών
χειρισμών από όλα τα κράτη-μέλη.


Αυτό που επιδιώκεται μέσα από τη
γενικευμένη επιτήρηση του Διαδικτύου είναι να ελεγχθεί η ελεύθερη ροή
πληροφοριών, καθώς θεωρείται σημαντική πηγή «ριζοσπαστικοποίησης συνειδήσεων και
στρατολόγησης νέων σε ηλικία τρομοκρατών».


Την καθιέρωση των ίδιων ακριβώς
εγκλημάτων προβλέπει και η πρόσφατη Σύμβαση για την Πρόληψη της Τρομοκρατίας του
Συμβουλίου της Ευρώπης, την οποία έχει υπογράψει η Ελλάδα από το 2005. Οπως
δήλωσε πρόσφατα ο υπουργός Δικαιοσύνης Σωτ. Χατζηγάκης, η κυβέρνηση προτίθεται
να την επικυρώσει σύντομα, μετατρέποντας σε εσωτερικό δίκαιο και τα αδικήματα
έκφρασης γνώμης που περιλαμβάνονται σ' αυτήν.


Υπάρχει όμως μια ουσιώδης διαφορά: η
Ευρωπαϊκή Σύμβαση θέτει δικλίδες ασφαλείας, ορίζοντας ρητά ότι η ποινικοποίηση
των παραπάνω αδικημάτων δεν μπορεί να γίνεται χωρίς σεβασμό στην ελευθερία
έκφρασης, στο δικαίωμα του συνεταιρίζεσθαι και στην ανεξιθρησκία, σύμφωνα με την
Ευρωπαϊκή Σύμβαση Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και τη Διεθνή Σύμβαση Ατομικών και
Πολιτικών Δικαιωμάτων του ΟΗΕ.


Αντίθετα, στη πρόταση της Ε.Ε. δεν
υπάρχει καμία σχετική αναφορά στα θεμελιώδη αυτά ανθρώπινα δικαιώματα. Απλώς, σε
μια παράγραφο διευκρινίζεται ότι τα νέα αδικήματα δεν αφορούν τη διάδοση
επιστημονικών, ακαδημαϊκών ή δημοσιογραφικών πληροφοριών. Αόριστη και ασαφής
είναι και η αναφορά ότι «η δημόσια έκφραση ριζοσπαστικών, πολεμικών ή
αντιτιθέμενων απόψεων επί ευαίσθητων πολιτικών ζητημάτων, συμπεριλαμβανομένης
και της τρομοκρατίας, δεν ποινικοποιούνται». Και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε...


ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 08/11/2007




http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=19671128



Βλέπε:
Οι Ιαβέρηδες της ΓΑΔΑ συνεχίζουν
ακάθεκτοι το «έργο» τους





http://www.politikokafeneio.com/neo/modules.php?name=News&file=article&sid=4148


10 Νοεμβρίου 2007

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου