Σελίδες

Σάββατο 7 Μαΐου 2011

ΝΕΑ ΔΙΩΞΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΓΑΔΑ!!!


ΝΕΑ
ΔΙΩΞΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΓΑΔΑ!!!

Για προτροπή σε
αλλότρια ακολασία!!!


Σήμερα Παρασκευή 28
Σεπτεμβρίου μου τηλεφώνησαν από τη ΓΑΔΑ και μου είπαν ότι υπάρχει εισαγγελική
εντολή για υπόθεσή μου που αφορά… διακίνηση πορνογραφικού υλικού μέσω
ιστοσελίδων στο διαδίκτυο και πρέπει να πάω να δώσω καινούργια κατάθεση, μετά
από τέσσερα χρόνια!!! (Η υπόθεση αυτή αφορά καταγγελία που είχε γίνει το 2003
όπου έγινε και προσαγωγή μου στη ΓΑΔΑ!). Τι σκαρώνουν πάλι εναντίον μου;
Καινούργιες ιστορίες; Και είναι μόνο εναντίον μου αυτή η νέα πλεκτάνη που πάει
να στηθεί ή αρχίζει ένας καινούργιος κύκλος δίωξης αγωνιστών της Επαναστατικής
Αριστεράς; Ίδωμεν.

Βήχος Παναγιώτης

Στις 21 Φεβρουαρίου 2003 έγινε
προσαγωγή μου στη ΓΑΔΑ με την
κατηγορία της διακίνησης πορνογραφικού υλικού μέσω ιστοσελίδων στο διαδίκτυο!
Ταυτόχρονα άνδρες της δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος μου κατάσχεσαν τον σκληρό
δίσκο από τον υπολογιστή μου, δισκέτες και άλλο υλικό από το σπίτι μου.



Η υπόθεση αυτή είχε ξεχαστεί,
όταν εδώ και δύο μήνες περίπου στο

Athens
Indy
media
και στο φόρουμ του
Πολιτικού Καφενείου κάνουν την εμφάνισή τους περίεργα δημοσιεύματα σε βάρος μου,
όπως ακριβώς γινόταν και το 2003 πριν την προσαγωγή μου στη ΓΑΔΑ.



Σήμερα Παρασκευή 28
Σεπτεμβρίου μου τηλεφώνησαν από τη ΓΑΔΑ και μου είπαν ότι υπάρχει εισαγγελική
εντολή - για την ξεχασμένη αυτή υπόθεση των τεσσάρων χρόνων - και πρέπει να πάω
να δώσω καινούργια κατάθεση!!!



Τι σκαρώνουν πάλι εναντίον
μου; Καινούργιες ιστορίες; Και είναι μόνο εναντίον μου αυτή η νέα πλεκτάνη που
πάει να στηθεί ή αρχίζει ένας καινούργιος κύκλος δίωξης αγωνιστών της
Επαναστατικής Αριστεράς; Ίδωμεν.





Παναγιώτης Βήχος




Δείτε σχετικά:





http://politikokafeneio.com/somatemporoi/prin33.htm





http://politikokafeneio.com/somatemporoi/diki13.htm





http://politikokafeneio.com/somatemporoi/diki232c.htm





http://politikokafeneio.com/somatemporoi/katagelia43.htm


28 Σεπτεμβρίου 2007

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου