Σελίδες

Σάββατο 7 Μαΐου 2011

Οι ΝΑΖΙ έκαιγαν βιβλία και στη συνέχεια Ανθρώπους! Θα τους μιμηθούμε;



Οι ΝΑΖΙ έκαιγαν βιβλία και στη συνέχεια Ανθρώπους! Θα τους
μιμηθούμε;

Πολλές φορές, κληρονομιά μας αβάστακτη,
συγ
χέουμε
τις ιδέες της επαναστατικής βίας, της ανάγκης της επανάστασης να υπερασπίσει
και με τη βία τον εαυτό της, με μια ιδεολογική και πρακτική βία τη
καθημερινότητας, που όπως αποδείχθηκε και αποδεικνύεται, στραγγαλίζει εν τέλει
και την ιδέα της επανάστασης τρώγοντας τα παιδιά της.

Οι ΝΑΖΙ έκαιγαν στην αρχή βιβλία και στη
συνέχεια Ανθρώπους! Θα τους μιμηθούμε άραγε και σ’ αυτό; Αυτή είναι η απάντησή
μας στο φασιστικό μεσαίωνα; Ένας αναρχικός Μεσαίωνας; Η ιδεολογική και η ταξική πάλη
αντικαθίσταται με ολοκαυτώματα βιβλιοπωλείων που υμνούν το Ολοκαύτωμα; Οι
Αναρχικοί είναι σύντροφοι. Αυτοί που καίνε Όχι.. Και αν δε το καταλάβουν μόνοι
τους έχει χρέος το κίνημα να τους δώσει να καταλάβουν. Πρώτα απ' όλους όμως
έχουν χρέος οι ίδιοι οι Αναρχικοί.


Αυτοί που απαλλοτρίωσαν τα
Σούπερ Μάρκετ, αυτοί που έσβηναν τις φωτιές το καλοκαίρι, αυτοί που
χτυπιόντουσαν με τα ΜΑΤ στις μεγαλειώδεις φοιτητικές διαδηλώσεις. Αυτοί, οι
σύντροφοί μου.

Βήχος Παναγιώτης

Απευθύνομαι σε σένα ανώνυμε
«αναρχικέ». Για ποιο κίνημά σας μιλάς; Κίνημα είναι οι πυρπολήσεις
βιβλιοπωλείων; Και γιατί ούτε μία Αναρχική οργάνωση με παρουσία στους αγώνες δεν
έχει αναλάβει την ευθύνη για τις τραμπούκικες αυτές ενέργειες; Να σου πω εγώ
ανώνυμε υβριστή του αναρχικού και αναρχοαυτόνομου χώρου. Γιατί καμία πραγματικά
Αναρχική οργάνωση δεν εγκρίνει τέτοιες ενέργειες. Φαίνεται όμως ότι πίσω από
τους άνανδρους αυτούς «παλικαράδες» της πλάκας κρύβονται κάποιοι ισχυροί και
ύποπτοι κύκλοι. Είναι αυτοί που συνομιλούν με γουόκι τόκι με τα ΜΑΤ όταν σπάνε
τράπεζες – όπως ο ίδιος είδα στη Συγκρού στα φοιτητικά γεγονότα πέρυσι. Είναι οι
ίδιοι που βγαίνουν μέσα από τις γραμμές των ΜΑΤ φορώντας κουκούλες! Είναι οι
ίδιοι που αρχίζουν τα μπάχαλα και μετά συλλαμβάνουν τους νεαρούς συντρόφους που
έχουν παρασύρει.


Θέλεις λοιπόν να ανοίξω το
στόμα μου; Είναι αυτοί που χτυπάνε τα πρεζόνια (και όχι τους εμπόρους
ναρκωτικών) για να «καθαρίσουν» τα Εξάρχεια. Είναι αυτοί που θέλουν να
δυσφημίσουν τη μεγάλη δύναμη της ανοργάνωτης επαναστατικής νεολαίας που δρα
αυτόνομα με απίστευτο θάρρος και ηρωισμό.


Ε, λοιπόν ανώνυμε «αναρχικέ»
αυτούς τους πραγματικούς Αναρχικούς εγώ δε στους χαρίζω. Ούτε τους συντρόφους
που απαλλοτρίωσαν τα Σούπερ Μάρκετ, που έσβηναν τις φωτιές ή διαδήλωναν και
συγκρούονταν με τα ΜΑΤ πέρυσι όταν εγώ ήμουνα στο Νοσοκομείο μετά από εγχείρηση
καρκίνου στο παχύ έντερο! Είναι αυτοί που ήρθαν στη δίκη μου μετά τη σκευωρία
της ΓΑΔΑ και μου συμπαραστάθηκαν (φέτος και τις προηγούμενες χρονιές). Είναι
αυτοί που θα τους βρείτε μπροστά σας αχρείοι προβοκάτορες συνεργάτες της
ασφάλειας και του υποκόσμου. Και αν κάποιοι έχουν με τον παρορμητισμό της
ηλικίας τους λάβει μέρος σ’ αυτά τα γεγονότα της ντροπής θα ξεκόψουν από εσάς.
Θα ακολουθήσουν το μεγάλο ποτάμι της αγωνιζόμενης φοιτητικής και εργατικής
νεολαίας παλεύοντας για έναν άλλο κόσμο που δε θα καίει βιβλία ούτε ανθρώπους.
Γιατί ο φασισμός του Χίτλερ και των Ναζί έτσι ξεκίνησε ανθρωπάκια που
εξευτελίζετε την ιδέα της Αναρχίας και του αγώνα.


Και συνεχίζω απευθυνόμενος
στους συντρόφους Αναρχικούς αλλά και αυτούς της Επαναστατικής Αριστεράς: Μήπως
είναι καιρός να αφουγκραστούμε την Ιστορία αλλά και την ιδεολογία μας; Οι μεν
«αναρχικοί» που καίνε βιβλιοπωλεία, οι δε Αριστεροί που σιωπούμε μήπως πρέπει να
αναλογιστούμε που οδηγούν παρόμοιες πρακτικές; Το κάψιμο ενός βιβλιοπωλείου
ακόμα κι αν είναι ιδιοκτησίας ενός φασίστα, όπως ο Γεωργιάδης και άλλοι, είναι ο
σωστός τρόπος αντιπαράθεσης με το φασισμό; Τον φασισμό τον πολεμάμε με
φασιστικές πρακτικές; Γιατί ήταν οι ΝΑΖΙ αυτοί που εφάρμοσαν αυτού του είδους
την …πολιτική αντιπαράθεση.


Στις Συνελεύσεις, στις
συγκεντρώσεις και στα κομματικά γραφεία συχνά μιλάμε για την ανάγκη της ανοιχτής
σύγκρουσης των απόψεων, αλλά το ίδιο συχνά και στην πράξη δεν το εννοούμε έτσι
ακριβώς. Πολλές φορές, κληρονομιά μας αβάστακτη, συγχέουμε τις ιδέες της
επαναστατικής βίας, της ανάγκης της επανάστασης να υπερασπίσει και με τη βία τον
εαυτό της, με μια ιδεολογική και πρακτική βία τη καθημερινότητας, που όπως
αποδείχθηκε και αποδεικνύεται, στραγγαλίζει εν τέλει και την ιδέα της
επανάστασης τρώγοντας τα παιδιά της.



Οι
ΝΑΖΙ έκαιγαν στην αρχή βιβλία και στη συνέχεια Ανθρώπους! Θα τους μιμηθούμε
άραγε και σ’ αυτό; Αυτή είναι η απάντησή μας στο φασιστικό μεσαίωνα; Ένας
αναρχικός Μεσαίωνας; Η ιδεολογική πάλη αντικαθίσταται με ολοκαυτώματα
βιβλιοπωλείων που υμνούν το Ολοκαύτωμα;


Θα αντικαταστήσουμε το
Ναζιστικό χαιρετισμό με τη γροθιά; Τη σβάστικα με τη μαύρη ή την κόκκινη σημαία;


H βία είναι η μαμή της
ιστορίας γράφει ο Ένγκελς. Δεν είμαι γενικά και αόριστα κατά της βίας. Αντίθετα
πιστεύω ότι μόνο με επανάσταση και επαναστατική βία μπορεί να ανατραπεί το σάπιο
αυτό σύστημα. Όχι με ευχολόγια και καλές προθέσεις. Όμως, όπως έγραψα και πιο
πάνω δεν πρέπει να συγχέουμε τις ιδέες της επαναστατικής βίας, της ανάγκης της
επανάστασης να υπερασπίσει και με τη βία τον εαυτό της, με μια ιδεολογική και
πρακτική βία τη καθημερινότητας.


Οι Αναρχικοί είναι σύντροφοι.
Αυτοί που καίνε Όχι.. Και αν δε το καταλάβουν μόνοι τους έχει χρέος το
κίνημα να τους δώσει να καταλάβουν. Πρώτα απ' όλους όμως έχουν χρέος οι ίδιοι οι
Αναρχικοί.



Αυτοί που
απαλλοτρίωσαν τα Σούπερ Μάρκετ, αυτοί που έσβηναν τις φωτιές το καλοκαίρι, αυτοί
που

χτυπιόντουσαν
με τα ΜΑΤ στις μεγαλειώδεις φοιτητικές διαδηλώσεις. Αυτοί, οι σύντροφοί μου.


Θα αντικαταστήσουμε το
Ναζιστικό χαιρετισμό με τη γροθιά; Τη σβάστικα με τη μαύρη ή την κόκκινη σημαία;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου